forecasten tvingar oss kvar

July 21, 2009

vi är kvar vid Brudberget. det är nödvändigtvis inte dåligt i sig, men om man skulle kollar vad vi faktiskt utförde så…ja det var inte så bra. minst sagt. kanadicken Ru sammanfattade fenomenet; “we got our asses spanked”. men kul hade vi. det fanns ett riktigt coolt problem, ett tak med en traversspricka. om ni undrar varför jag inte skriver namn och grad finns det egentligen bara en bra förklaring. mitt minne sträcker sig inte längre än en guldfisk när det kommer till namn.

min tå är fungerade under omständigheterna ganska bra. voltaren, både tablett och kräm, åker på morgon och kväll.

l1010197
natt-bouldering med pannlampa

l1010207
Ru sade, – “someone steped on a snail”… ja, vem det var kan vi se klart och tydligt

l1010221
här lever vi livet kring lägerelden (samtidigt passade vi på att lösa världens problem)

l1010222
jag på ett tufft problem, enligt mitt mått mätt

l1010250
Ru puffar pipa och bygger på sitt kufiska varumärke som klättrare

Leave a comment